اخبار تکنولوژی
red blue black green red blue black green امروز


به وبسایت اخبار و اطلاعات فناوری های روز دنیا خوش آمدید . با نظرات خود ما را در ادامه راه یاری کنید. با تشکر مدیریت سایت

موبایل
لپ تاب
تبلت
تلوزیون
دوربین
متفرقه
بررسی تخصصی

شهريور 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390


LEO MEHDI
TMWT
نرم افزار من
پرنس وپرنسس
دانلود . سرگرمی . تفریح
Laugh & Love
games
بهترین های هر چی
یاحسین
فقط خدا
عنوان لینک
ضد ماده
ویترین گیم
MEGA WEB
بهترین سایت موزیک ایرانی
✰✯✮✭✬✫✪✩در هم و از همه جا☠✈♐❣❤❦
انواع عکس و خبر ورزشی
Paydar Download
...(0_+)همه چی درمورد هک و ویروس ساخت تا ارسال پسورد چنجر تا هک تلفن نامبر(0_+)...
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار تکنولوژی و آدرس newstech.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

قالب سبزفروشگاه قالب

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


آخرين مطالب ارسالي
اپل استورهای امریکا به فارسی زبانان کالا نمی فروشند
پرده بردای از لپ تاپ های جدید سامسونگ
شکست گالکسی اس 3 در برابر Meizu MX
قیمت مدل Unlocked اس 3 در انگلستان (آپدیت)
گلکسی اس 3 تنها نخواهد ماند
جدی ترین رقیب گلکسی اس 3 متولد شد
مشخصات کلی گلکسی اس 3
گزارش تصویری از مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 3
بنچ مارک گلکسی اس 3 منتشر شد
بررسی اسمارت فون گالکسی اس 3 سامسونگ
گلکسی اس سوم رسما در لندن رونمایی شد
تصاویری از سامسونگ گالکسی اس 3
آیا گلکسی S3، نسخه ویندوز فون 8 در راه است ؟
لپ تاپ های 4 هسته ای اچ پی پاویلیون G6 و G7
انتشار تصویری از بلک بری Curve 9320
سونی LT29i، قدرتمندترین اسمارت فون سونی
درز اطلاعات و تصاویری از سونی ST21i
نمودار بنچ مارک AnTuTu در مورد اس 3
پردازنده 4 هسته ای جدید سامسونگ معرفی شد

بررسی اسمارت فون گالکسی اس 3 سامسونگ
زمان انتشار : 11:45 | جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:بررسی اسمارت فون گالکسی اس 3 سامسونگ,
دسته بندی : <-PostCategory->

galaxy s iii 097 sg 1 بررسی اسمارت فون گالکسی اس 3 سامسونگ

 

بعد از انتشار اخبار و شایعات مختلف و زیاد، اسمارت فون گالکسی اس ۳ سامسونگ رسما معرفی و به نمایش گذاشته شد. به گفته JK Shin از سامسونگ بعضی از شایعاتی که در مورد این اسمارت فون بگوش می رسید واقعیت داشت و بعضی دیگر خیر، اما یکی از موضوعاتی که درست بود نام این دستگاه است. اما ما در این دستگاه جدید سامسونگ شاهد چه ویژگی هایی خواهیم بود؟

این اسمارت فون دارای صفحه نمایشی ۴.۸ اینچی Super AMOLED HD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل می باشد، قابلیت ارتباطی ۴ جی که البته بستگی به مکان عرضه این محصول دارد، سیستم عامل اندروید ۴.۰ آیس کریم ساندویچ، یک دوربین قدرتمند ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱.۹ مگاپیکسلی در جلو، پروسسور ۱.۴ گیگاهرتزی ۴ هسته ای  Exynoو رم ۱ گیگابایتی نیز از دیگر مشخصات آن می باشد.

این اسمارت فون دارای باتری ۲,۱۰۰mAh به همراه قابلیت NFC می باشد. اما همانطور که در بخش سخت افزاری این  دستگاه بسیار خوب به نظر می رسد، این اسمارت فون ویژگی های خوب دیگری نیز دارد که می تواند به این شرکت کمک کند تا محصول خود را از دیگر رقبا جدا سازد.

یکی از مهمترین ویژگی های این اسمارت فون قابلیت eye-tracking می باشد که به صفحه نمایش این اسمارت فون اجازه می دهد تا هنگامی که شما به آن نگاه می کنید روشن باقی بماند. این قابلیت با استفاده از دوربین جلو کار می کند و برای زمانهایی مناسب است که مثلا مشغول خواندن یک مطلب هستید و صفحه نمایش آن تا مدتی که به آن نگاه می کنید، روشن می ماند.پس شاید بتوان به نوعی گفت که این اسمارت فون قابلیت های یک ایبوک ریدر را هم دارد!

همچنین این اسمارت فون دارای سیستم تشخیص صدا نیز می باشد که فرامین صوتی مختلف و متنوع کاربر را انجام می دهد، سیستمی که با نام S Voice از آن یاد میشود. این سیستم این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد تا مثلا به دستگاه بگوید تا به حالت snooze (چرت) رود، برنامه مربوط به دوربین را اجرا نموده و عکس بگیرد، موسیقی مورد نظر را پخش و کنترل نماید، میزان صدا را بالا و پایین کند، به جستجوی اطلاعات بپردازد و ایمیل و پیام ارسال کرده و بسیاری از کارهای دیگر را انجام دهد.

یکی از ویژگی هایی که سامسونگ در مورد آن تیلیغات زیادی انجام داد، ویژگی Direct Call می باشد که این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد تا در هنگام تایپ یک پیام در صورت نیاز، با انجام یک عمل ساده یعنی بردن گوشی به طرف گوش با شخص مورد نظر تماس تلفنی برقرار سازد.

S3 بررسی اسمارت فون گالکسی اس 3 سامسونگ

Smart Alert  به کاربران، پیامهای دریافتی، missed calls و ایمیل ها را با لرزش اطلاع می دهد. ویژگی دیگری که در اس ۳ وجود دارد ویژگی S Beam می باشد. این ویژگی در واقع توسعه ای از Android Beam می باشد و به گفته سامسونگ این قابلیت را به دارندگان گلکسی اس ۳ می دهد تا با زدن گوشی ها به همدیگر به راحتی نسبت به انتقال فایل ها و به اشتراک گذاشتن آنها اقدام نماید. سامسونگ ادعا کرده که در این روش می توان ۱ گیگابایت اطلاعات را تنها در ۳ دقیقه منتقل کرد و این در حالیست که یک آهنگ ۱۰ مگابایتی تنها در ۲ ثانیه منتقل می شود. ویژگی بسیار جالب و تاثیر گذاری است. اینطور نیست؟

AllShare Cast، به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات مورد نیاز خود را از این صفحه نمایش به صفحه نمایشی بزرگتر مانند یک تلویزیون منتقل نماید، به همراه AllShare Play، می توان محتوا را بین این اسمارت فون و تبلت منتقل نمود و البته اسمارت فون و پی سی. Group Cast ویژگی اصلی AllShare Play می باشد و اساسا به دارنده اس ۳ اجازه می دهد تا صفحه نمایش خود را با دوستان و کسانی که در یک شبکه WiFi یکسان قرار دارند به اشتراک بگذارد. آنها می توانند مثلا چیزی برروی آن کشیده، روی آن موضوعی نوشته و آن را بصورت real-time به اشتراک بگذارند.

یکی از نکات مثبت گلکسی اس ۲ وجود دوربینی قدرتمند بود که البته یکی از دلائل شهرت این اسمارت فون نیز می باشد. به نظر می رسد که سامسونگ این شهرت را به گلکسی اس ۳ نیز منتقل کرده است. دوربین ۸ مگاپیکسل آن با توجه به ویژگی هایی که دارد بسیار جداب به نظر می رسد. سامسونگ اعلام کرده که سرعت شاتر آن دارای تاخیر ۰ خواهد بود، روشنایی پشت نیز بهبود یافته است، با قابلیت Burst Shot می توان تا ۲۰ عکس را بصورت پشت سر هم ثبت کرد و قابلیت Best Photo هشت تصویر از آنها که دارای کیفیت بهتری می باشد را برای شما انتخاب می کند.

 

انتظار می رود که Samsung Galaxy S3، در اواخر ماه می و ابتدا در اروپا عرضه شود قبل از آنکه به بازار آسیا راه پیدا کند. همچنین این اسمارت فون ابتدا در رنگ های سفید و آبی عرضه می شود و این احتمال وجود خواهد داشت تا به مرور رنگهای بیشتری برای آن در نظر گرفته شود.قیمت آن نیز مطمئنا بستگی به محل عرضه و اپراتور مورد استفاده خواهد داشت. نکته آخر اینکه این اسمارت فون ۱۳۳ گرم وزن دارد و ضخامت آن ۸.۶ میلیمتر می باشد.

حال که تقریبا از اکثر ویژگی ها و مشخصات این اسمارت فون قدرتمند سامسونگ مطلع هستید، آیا فکر می کنید که این اسمارت فون می تواند علاقمندان به اسمارت فون را راضی نگه دارد؟ رقابت آن با سایر اسمارت فون های موجود در بازار را چگونه ارزیابی می کنید؟ مثل همیشه منتظر نظرات شما هستیم.

 



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: <-موبایل.MWC2012.لب تاب.تبلت.دوربین.بررسی تخصصی موبایل.سامسونگ گالکسی.گالکسی تب.آیپد.آیفون.سامسونگ گالکسی 3. قیمت موبایل->
نویسنده : عماد بازدید : بار

ابر برچسب
موبایل (56) , اسمارت فون سونی Xperia U رسما معرفی شد (38) , از HTC One V رسما رونمایی شد (36) , آیا گالکسی نوت 10 (34) , 1 در MWC معرفی میشود؟ (34) , فناوری (32) , اخبار تکنولوژی (32) , سامسونگ سیستم عامل بادا خود را با سیستم عامل لینوکس محور تیزن ادغام می کند (30) , پرندگان خشمگین وارد سال اژدها می‌شوند! (26) , سامسونگ سیستم عامل جدید خود را روانه بازار کرد (26) , اخبار داغ از فناوری (24) , نگاهی به مهمترین تلفن های همراه معرفی شده در نمایشگاه (24) , مقایسه اکسپریا اس با موتورولا دروید ریزر (22) , سریعترین تلفن همراه جهان هم معرفی شد + عکس (22) , لیست 20 اسمارت فون برتر دنیا ( ژانویه 2012 (20) ,

عماد

دانلود جدیدترین آهنگها و اخبار موسیقی
پارکور
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
قالب سبز

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 277
بازدید کل : 69466
تعداد مطالب : 249
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1




Pichak go Up

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران